Be the Best !!!

Regulament de ordine interioara pentru elevi

Publicat de Fildan Raul on 08:19:00

Regula 5
Elevii sunt obligati ca atat in scoala cat si in afara ei sa aiba o tinuta vestimentara decenta,
fara extravagante :sunt interzisi pantalonii scurti, bluzele foarte scurte care nu acopera talia, etc(elevii in cauza vor fi trimis acasa si vor fi pusi absenti nemotivati)

Aceasta regula este o prostie dupa mine , nu zic sa ai o tinuta decenta la scoala da trebuie dar cand esti in afara ei poti sa te imbraci cum vrei.
Fiecare poate sa aiba ce stil vestimentar vrea (reper,emo,rocker..etc)

2 comentarii:

Comment by sufletica on 24 septembrie 2009 la 22:51

offtopic: raspund cam tarziu la solicitarea ta de schimb de link.In sfarsit mi'am asezat si eu bloguletul pe un stabilament mai sigur.Asa ca de azi am reusit sa creez si categoria ¨"schimb de link"... mai pe scurt is done :D

 
Comment by littlecaty on 26 septembrie 2009 la 22:33

Pai in afara scolii te poti imbraca cum vrei.Dupa parerea mea,regula e scria gresit.Desi,la fel era scrisa si la mine in scoala...

 

Despre mine

Fotografia mea
Living the life !! and enjoying all the good and bad things..

Persoane interesate