Be the Best !!!

Punerea in rama in photoshop

Publicat de Fildan Raul on 11:38:00

Noul experiment in photoshop este cum sa facem o rama si umbra pentru o parte preferata din poza.
1. In photoshop deschidem a new file cu inaltimea si latimea de 1000 de pixeli.
2. Deschidem poza dorita care vrem sa o modificam.
3. Cu control A selectam intreaga poza.
4. Cu control C copiem poza.
5. Cu control V lipim poza copiata pe new file pe care am deschis-o la inceput.
6. Din toolbar-ul din stanga ecranului selectam instrumentul "crop" si decupam particica din poza dorita, dam click dreapta si apasam "crop"
.
7. Mergem la Image si apasam pe Convas Size si marim cu cat vrem, putem observa ca se formeaza o rama in jurul partii decupate.(la mine nu se vede deoarece am bagraundul alb)
8. Ultimul pas este adaugarea unei umbre, la, Layers dam click dreapta pe layer-ul cu partea de poza decupata si selectam "Blending Option" de unde bifam optiunea "Drop Shadow" si am creat rama si am pus si umbra .

Foarte usor de facut imposibil sa nu va iasa.

Despre mine

Fotografia mea
Living the life !! and enjoying all the good and bad things..

Persoane interesate