Be the Best !!!

One happy day!!

Publicat de Fildan Raul on 12:42:00

O zi din vacanta mea care mio amnitesc si nu o voi uita , este ziua in care am mers cu prieteni mei la mare . Am fost la mare pentru o saptamna in statiunea costinesti si am sa scriu niste lucruri care misau intamplat si le tin minte .
Prima seara am fost in discoteca Goship si ne-am comandat 2 sticle de Vodka Absolut 3 Sucuri Santal si nea venit factura de 500 de lei.
Alta seara care o tin minte este cand am intrat in Mega Discoteca Tineretului pe la vip de odata cu Conecter si dansatori lui.
In ori ce caz la mare a fost super distractie din 168 de ore cate are o saptamana cred ca am dormit cam 40 -50 de ore.

1 comentarii:

Comment by Cazare Bran on 2 noiembrie 2012 la 21:18

Costinesti este statiunea mea preferata. Merg acolo de cand aveam 5 ani. S au schimbat multe, e aproape de nerecunoscut dar sentimentele care ma incearca de cate ori merg acolo sunt aceleasi pe care le am avut cand aveam 5 ani.

 

Despre mine

Fotografia mea
Living the life !! and enjoying all the good and bad things..

Persoane interesate