Be the Best !!!

Interviuri.

Publicat de Fildan Raul on 09:05:00

Un interiviu de pe messenger despre hobby'uri .


c.ronaldo c.ronaldo: Buna o sa facem un interviu
c.ronaldo c.ronaldo: Te rog sa-mi raspunzi la cateva intrebari
:X^Raul^:X: bine
c.ronaldo c.ronaldo: Ce hobiuri ai ?
c.ronaldo c.ronaldo: Buna o sa facem un interviu
c.ronaldo c.ronaldo: Te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari.
:X^Raul^:X: bine
c.ronaldo c.ronaldo: Ce hobiuri ai?
:X^Raul^:X: Muzica , dansul si inotul.
c.ronaldo c.ronaldo: Momentan care dintre ele le practici?
:X^Raul^:X: dansul
c.ronaldo c.ronaldo: La ce asociatie esti in prezent?
:X^Raul^:X: Asociatia boom box
c.ronaldo c.ronaldo: De cat timp practici dansul?
:X^Raul^:X: De un an.
c.ronaldo c.ronaldo: Cum te caracterizeaza colegii tai de trupa?
:X^Raul^:X: un tip sociabil
c.ronaldo c.ronaldo: In ce stare esti cu studiile de invatamant?
:X^Raul^:X: momentan is la liceu clasa 11-a
c.ronaldo c.ronaldo: Ce facultate vrei sa urmezi ?
:X^Raul^:X: inca nu mam hotarat
c.ronaldo c.ronaldo: Ai probleme de sanatate?
:X^Raul^:X: Nu
c.ronaldo c.ronaldo: Multumesc pentru timpul acordat.
c.ronaldo c.ronaldo: La revedere
:X^Raul^:X: la revedere

Un interviu despre scoala acordat de mine.

Buna am sa facem un interviu.
:X^Raul^:X: te rog sa raspunzi la urmatoarele intrebari
Ahile ReLoAdEd: Ok
:X^Raul^:X: Acum te rog sa imi spui mai multe despre tine...?Ce studi ai ?
Ahile ReLoAdEd: Tu nu prea ai
Ahile ReLoAdEd: dsad
:X^Raul^:X: Buna o sa facem un interviu
:X^Raul^:X: te rog sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari..
Ahile ReLoAdEd: Ok
:X^Raul^:X: Acum te rog sa imi spui mai multe despre tine... Ce studii ai?
Ahile ReLoAdEd: Momentan sunt la liceul Constantin Brancusi in clasa a 11'a .
:X^Raul^:X: 2.Care-i materia la care ai cele mai slabe performante?
Ahile ReLoAdEd: Fizica
:X^Raul^:X: 3.Faci lectiile singur cu colegii sau cu parintii??
Ahile ReLoAdEd: Le fac singur
:X^Raul^:X: 4.Unde ai fost in clasele V-VIII
:X^Raul^:X: ?
Ahile ReLoAdEd: La Scoala Generala nr.12
:X^Raul^:X: 5.Ce facultate vrei sa urmezi?
Ahile ReLoAdEd: Inca nu m'am hotarat
:X^Raul^:X: 6. Cum te caracterizeaza colegii/prietenii tai?
Ahile ReLoAdEd: Un tip sociabil
:X^Raul^:X: 7.Ai probleme de sanatate?
Ahile ReLoAdEd: Nu
:X^Raul^:X: Multumesc ca mi-ati acordat acest interviu. O zi placuta in continuare.
Ahile ReLoAdEd: Multumesc frumos.O zi placuta si tie




Despre mine

Fotografia mea
Living the life !! and enjoying all the good and bad things..

Persoane interesate